Gratis studieboeken

Emerce.nl bracht mij bij een site waar je gratis studieboeken kunt downloaden, Studentensupport.nl. De site was mij niet bekend, en ik heb even een snelle scan uitgevoerd om te zien wat voor soort boeken aangeboden worden. Helaas wordt op mijn aandachtsgebied niet veel aangeboden (hoewel de boeken rond programmeren er veelbelovend uitzien), maar er zijn vele topics beschikbaar. Over de kwaliteit kan ik uiteraard niets zeggen, maar wanneer je de site niet kent lijkt me het de moeite waard om eens door het aanbod heen te lopen. Op zijn minst kan het interessant zijn om bij geschikt gebleken boeken, studenten eens aan deze site te refereren. Doe er je voordeel mee.

Een reactie op Gratis studieboeken

  1. wytzekoopal zegt:

    Nmmm, die downloads bevatten dus advertenties. Ja, het geld moet ergens vandaan komen. Ik schreef al eerder over een vergelijkbaar initiatief, precies twee jaar geleden, van Selexyz (zie http://www.koopaladvies.nl/gratis-of-open). Inmiddels zie ik op de site van Selexyz geen gratis downloads meer…..

Geef een reactie

