MindMeister

Via de blog van Marcel de Leeuwe, www.leerbeleving.nl, heb ik beslag kunnen leggen op een MindMeister account. MindMeister is een tool voor online mind mapping. Ik heb dit gedaan door te vertellen over de wijze waarop wij mindmapping gebruiken voor onze eerstejaars studenten.

Ik ga eens even goed kijken naar de mogelijkheden van de tool, en daar op mijn blog over berichten. Ook hoop ik aandact te kunnen besteden aan MindMeiser vs. Mind Manager Pro. De laatste gebruiken wij aan de HvA. Ook wil ik in een uitgebreider bericht vertellen over de manier waarop wij mindmapping voor onze eerstejaars gebruiken.

Een reactie op MindMeister

  1. Ik gebruik mind42.com voor collaborative mind mapping. Ik was eigenlijk al een tijdje van plan te onderzoeken of MindMeister daar nou beter of minder geschikt voor is. Als jouw ervaringen met MindMeister tzt in je blog staan, kan ik die weer gebruiken om ze te vergelijken met mind42.

Geef een reactie

