Start

Juist. Dat is het. Niets meer en niets minder. Mijn start als blogger.

Wie ik ben? Dirk Paul Flach. 40 Jaar. Onderwijskundige. Een aantal jaar bij de UvA gewerkt, een aantal functies rond wat men nu e-learning zou noemen; daarna vijf jaar consultant ICT bij een klein adviesbureau in Haarlem. Sinds ruim twee jaar weer terug in het onderwijsveld, nu met de poten in de klei: docent ICT bij het Instituut voor Media en Informatie Management van de HvA.

Waarom de blog? Goede vraag. Al die jaren niet geblogd, en nu opeens wel. Twee redenen denk ik: allereerst mijn aanwezigheid op de Surf Onderwijsdagen, twee weken terug. Daar merkte ik dat er op onderwijsgebied veel meer geblogd werd dan ik dacht, en dat maakte me enthousiast. Ten tweede mijn (nog een beetje verborgen wens) om mijn oude stiel weer op te pakken: onderwijsontwerp.

Op dat gebied ga ik hier bloggen. En mocht het onderwerp u aan het hart liggen, of behoefte hebben aan input op dat gebied: neem vooral contact met mij op. E-mail onderaan deze pagina. Op termijn zou ik ook graag weer buiten de hogeschool actief worden op het gebied van onderwijsontwerp. Ik houd me dus aanbevolen, en denk graag mee.

Binnenkort meer.

dirkpaul at gmail dot com

3 reacties op Start

  1. peter zegt:

    Het begin is er!.. een mooi moment.

  2. Hoi Dirk,

    Gefeliciteerd met de geboorte van je blog! Ben benieuwd!

  3. Willem zegt:

    Geweldig, weer een edublog erbij!
    Net ontdekt en gelijk geabonneerd natuurlijk.
    Veel succes met bloggen…

Geef een reactie

